اخرین اخبار
1403/2/1 شنبه
فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی 1404- 1403
شرایط و جزئیات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور اعلام شد

.

دانشگاه پیام نور بر اساس (آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مورخ 17 /10 /1401 به شماره 307862 /2) ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 1404-1403 از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌‌پذیرد. کلیه متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ1403/01/29 لغایت 1403/02/12 می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

* ارائه درخواست و دارا بودن شرایط لازم به هیچ عنوان به معنی پذیرش نمی‌باشد.
* در صورت وجود هر گونه مغایرت در شرایط متقاضیان با ضوابط موجود در فراخوان، درخواست ایشان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
* پذیرش اولیه به منزله پذیرش قطعی نیست و هیچ گونه حقّی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند.
* پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است. * در صورت نقص در تکمیل ثبت نام و عدم ارسال نهایی مدارک در سامانه، پرونده از مرحله بررسی خارج می‌گردد.
* متقاضیان کارشناسی ناپیوسته امکان ثبت نام در فراخوان پذیرش فوق را ندارند.
** در صورت تمایل برای ثبت نام، ابتدا متقاضیان بایستی فرم پیش نویس گواهی دانشجوی ممتاز را از قسمت پیوست شماره (1) دانلود نموده و پس از تکمیل و تأیید رسمی ممهور به مهر و امضای دانشگاه محل تحصیل خود نسبت به بارگذاری در مراحل ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر