فناوری اطلاعات
1397/10/24 دوشنبه
دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با شهردار و شورای اسلامی شهر لردگان

.

رئیس دانشگاه  پیام نور استان با شهردار و اعضای شورای شهر لردگان  دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری هم زمان با بازدید از نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور واحد لردگان با شهردار و اعضای شورای این شهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار  دکتر آبرود به نقش بسیار مهم دانشگاه پیام نور در توسعه شهر لردگان اشاره کرد و گفت : دانشگاه پیام نور واحد لردگان  با وجود امکانات و ظرفیت‌‌های آموزشی و پژوهشی، آمادگی ارائه خدمات علمی به ادارات و ارگان‌های شهرستان به ویژه شهرداری را دارد.

  ایشان با اشاره به رفع  مشکلات تردد  و سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان به دانشگاه افزود : امیدواریم  با تعامل سازنده و همکاری  بین دانشگاه و مجموعه شهرداری، و استفاده بهینه از توان و ظرفیت های یکدیگر بسیاری از این  مشکلات  رفع شود چرا که دانشگاه پیام نور می تواند خاستگاه بسیاری از تحولات در شهر باشد.

سپس مهندس اسماعیلی شهردار شهر لردگان  ضمن خیرمقدم به دکتر آبرود و هیئت همراه، خدمت رسانی به مردم را وظیفه و رسالت مشترک بین تمامی دستگاه‌ها، ارگانها و نهادها  عنوان کرد و خاطر نشان کرد : شهرداری و مجموعه مدیریت شهری شهر لردگان با تمام توان در خدمت مراکز علمی و فرهنگی در شهر بویژه دانشگاه پیام نور هستند و امیدواریم که بتوانیم  با تعامل مستمر در خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تأثیرگذار باشیم.

در بخش دیگر این دیدار، اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص مصادیق همکاری و مسائل و مشکلات پرداختند و در نهایت مقرر شد باتوجه به ضرورت و اهمیت توسعه تعامل و همکاری‌های مشترک  مشکل حمل  و نقل دانشجویان و آسفالت جاده تا پایان سال جاری با کیفیت مطلبوب انجام پذیرد.

یادآور می شود در این بازدید  دکتر عظیمی رئیس دانشگاه پیام نور واحد لردگان و آقای محمدی مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر