فرهنگی و دانشجویی
1399/2/6 شنبه
توسعه فرهنگي در دانشگاه ها زمينه ساز اعتلا و پيشرفت هاي علمي خواهد شد
با هدف تعامل و هم افزایی بر گزار شد :

.

نشست مشترک رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری با مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان
به گزارش روابط عمومی ، در این نشست دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری بر نقش دانشگاه ها در توسعه فرهنگ تأکید کرد و گفت : بدون شک توسعه فرهنگي در دانشگاه ها زمينه ساز اعتلا و پيشرفت هاي علمي ، به ویژه نهادینه کردن فرهنگ در جامعه خواهد شد .
ایشان بر لزوم تداوم تعامل و هم‌افزایی بین دانشگاه پیام نور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره کرد و گفت : دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به لحاظ جمعیت دانشجویی در بین دانشگاه های استان جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده و با داشتن نیروهای مجرب ، اساتید برجسته و دانشجویان فعال توانمندی های خوبی را نه تنها در استان بلکه در سطح کشوربه جای گذاشته است.
وی با بیان اینکه دانشجويان نقطه اتكاي هر جامعه ای هستند تصریح کرد : دانشجويان دانشگاه ها بايد در جهت رسيدن به اهداف متعالي علمي خود از ظرفيت های فرهنگي و اجتماعي موجود در دستگاه ها و سازمان ها ی اجرایی در هر استان استفاده نمایند.
دکتر آبرود با اشاره به زیر ساخت های سخت افزاری ونرم افزاری لازم در دانشگاه پیام نور اظهار کرد : دانشگاه پیام نور استان از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن اقدام به برگزاری کلاس‌های خود به صورت الکترونیکی کرد که یک حرکت بزرگ و موفقیت آمیز در آموزش عالی استان محسوب می‌شود.
در ادامه این نشست ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین با اشاره به مباحث فرهنگی در سطح استان گفت : در حوزه ‌های هنری و فرهنگی آمادگی کامل داریم تا همکاری خوب و تأثیرگذاری را با دانشگاه پیام نور استان داشته باشیم.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بواسطه ارتباط تنگاتنگی که با اصحاب رسانه و متولیان هنر و فرهنگ دارد می تواند نقش موثری در زمینه فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه به ویژه دانشگاهیان داشته باشد.
گفتنی است در پایان این نشست بر تعاملات و همکاری دوجانبه در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله برگزاری همایش‌ها ، نشست‌های مشترک علمی و فرهنگی ، برگزاری دوره‌های آموزشی ، کارگاهی تخصصی و... بحث و تبادل نظر شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر