اخرین اخبار
1401/3/23 دوشنبه
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه پیام نور استان با کمیته امداد امام خمینی (ره
تفاهم نامه مشترک در راستای شناسایی نخبگان دانشجویی تحت حمایت کمیته امداد با استفاده از ظرفیت های علمی ، پژوهشی ، آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در جهت اشتغال و کارآفرینی منعقد شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این نشست دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین با بیان اینکه رویکرد دانشگاه پیام نور استان به سمت کارآفرینی می باشد گفت : یکی از اهداف و رسالت دانشگاه پژوهش و فن آوری است، لذا تقویت ارتباط در این زمینه ها حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که کمیته امداد در راس امور اشتغال در کشور قرار دارد و باید همواره حامی اقشار مختلف جامعه به خصوص دانشجویان تحصیلکرده باشد ، اظهار کرد: این نهاد فرهنگی می‌تواند از ظرفیت دانشگاه ها در راستای علم‌آموزی و توسعه‌ اشتغال و کارآفرینی بهره‌جویی کند.

در ادامه آقای محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از انعقاد تفاهم نامه‌ای با دانشگاه خبر داد و گفت: در این راستا و بر اساس منویات رهبری ، سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، دانشگاه پیام نور استان می‌تواند در بحث آ کارآفرینی و اشتغال کمک‌کننده باشد.
ایشان ، با بیان این که توسعه مشاغل و کارآفرینی مستلزم همدلی، اتحاد، وحدت و یکدلی است، اظهار کرد: با توجه به جلسه امروز با دانشگاه پیام نور امیدواریم در بخش های علمی ، پژوهشی ، آموزشی و فرهنگی بتوانیم برنامه ریزی های خوبی داشته باشیم.

 گفتنی است؛ در این تفاهم نامه ایجاد زمینه همکاری در حوزه های آموزشی ، فرهنگی ،پزوهشی ، فرهنگی و علمی در جهت توانمند سازی جامعه تحت پوشش مورد تعهد قرار گرفت

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر