اخرین اخبار
1401/3/10 سه‌شنبه
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوای اسلامی
دانشجویان حقیقت و هویت دانشگاه ها هستند

.

دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوای اسلامی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه این دیدار که در دانشگاه پیام نور مرکز بروجن و با حضور کارکنان و اعضای هیأت علمی برگزار شد ، دکتر آبرود در ابتدا ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین ضایعه دردناک جان باختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان را تسلیت گفت و ابراز همدردی کرد.

ایشان ابتدا به ارایه گزارش ازوضعیت موجود در دانشگاه پیام نور استان پرداخت و اظهار کرد : دانشگاه پیام نور استان همواره تمام تلاش خود را جهت خدمت به اساتید ، کارکنان و دانشجویان و تسهیل شرایط به بهترین شکل ممکن گرفته است .
ایشان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان در ۵سال گذشته در بین ۳۱استان همواره جزء ۵استان برتر در حوزه های گوناگون بوده است افزود : در سال گذشته به عنوان دانشگاه برتر و نمونه کشوری در حوزه فرهنگی انتخاب شدیم که نشان از توانمندی همکاران و دانشجویان در این حوزه می باشد. دکتر آبرود سپس به نقش و جایگاه دانشگاه پیام نور مرکز بروجن در سطح شهرستان پرداخت و ضمن تشکر از حمایت دکتر جعفری ، خواستار همکاری و همفکری بیشتر نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی در بخش های مختلف دانشگاه شدند.
سپس حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفری نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل موجود در دانشگاه پیام نور استان انتظار پیشرفت و توسعه هرچه بهتر در تمامی حوزه ها را در سطح کشور خواستار شد.
وی دانشجویان را حقیقت و هویت دانشگاه ها قلمداد کرد و ضمن تشکر از زحمات بی شائبه دکتر آبرود و پرسنل مجموعه خواستار جذب هر چه بیشتر دانشجو در دانشگاه پیام نور استان شد.
گفتنی است در این نشست دکتر بزرگمهر ریس دانشگاه نور مرکز بروجن به گزارش مختصری از وضعیت دانشگاه پرداخت و در پایان هر یک از اساتید و کارکنان دیدگاه ها و نظرات خود را بیان داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر