اخرین اخبار
1399/12/25 دوشنبه
دکتر علیرضا آبرود در گفتگو با خبر گزاری ایسنا :
رتبه نخست دانشگاه پیام‌نور استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره علمی حرکت

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با حضور در خبرگزاری ایسنا به تشریح فعالیت های حوزه فرهنگی دانشگاه درسال جاری پرداخت . 

 ایشان در این بازدید  با بیان اینکه  دانشگاه  پیام نور استان حائز رتبه نخست در جشنواره علمی حرکت شد، گفت: برای سومین سال متوالی هست که  که به این موفقیت دست پیدا میکنیم. 
 دکتر  آبرود  با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور در سال‌جاری و در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، اقدامات خوب و موفقی را انجام داده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین جشنواره‌ها که به میزبانی استان برگزار شد، جشنواره علمی حرکت بود.
وی افزود: برای سومین سال متوالی،  فرهنگی استان به این موفقیت دست پیدا کرد  که  بیشترین تعداد شرکت‌کننده از دانشگاه پیام‌نور استان با تعداد ۲۲ نفر ثبت شد.
رئیس دانشگاه پیام‌نوراستان  چهارمحال و بختیاری حوزه‌های جشنواره علمی حرکت را شامل پژوهش، اختراعات، کارآفرینی، خلاقیت‌ها، نشریات و انجمن‌های علمی دانشجویی عنوان و بیان کرد: ۱۳ مقام برتر در این جشنواره نصیب دانشگاه پیام‌نور استان شد.
 ایشان  از کسب رتبه نخست دانشگاه پیام‌نور استان در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در کشور خبر داد و یادآور شد: به‌علاوه در تعداد نفرات شرکت‌کننده با ۴۲۸ نفر نیز، این دانشگاه رتبه نخست کشوری را به‌دست آورد، که از جمله این مقام‌ها می‌توان به رتبه نخست در حفظ ۲۰ جزء قرآن و رتبه برتر در رشته تفسیر اشاره کرد.
 وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور استان، رتبه نخست را در همایش ملی گرامیداشت خاطرات شهید سلیمانی کسب کرد، گفت: لازم به ذکر است که در جشنواره فیلم و عکس کرونا با ارسال هشت اثر، از نظر تعداد آثار ارسالی رتبه نخست را در کشور کسب کردیم که در این حوزه یکی از دانشجویان رتبه نخست را در حوزه کرونا و رسانه به‌دست آورد. دکتر آبرود با بیان اینکه این دانشگاه رتبه پنجم را در جشنواره جهادگران سلامت به‌دست آورد، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور استان در چهارمین جشنواره کشوری رویش، حائز هشت مقام برتر در حوزه‌های تکنوای سازهای جهانی، کانون ایثار و شهادت، کانون دفاع مقدس و ... شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر