آموزش الکترونیکی
1399/2/1 دوشنبه
باهدف رفع نواقص ، ایرادات و همچنین نحوه پیشرفت کلاس ها برگزار شد :
دومین جلسه آنلاین رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با رؤسای مراکز و واحدها و مدیران آموزش

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد ، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن آرزوی سلامتی برای همکاران ، با اشاره به برگزاری کلاس های الکترونیکی اظهار کرد : با توجه به اینکه کلاس های الکترونیکی دانشگاه در مقطع کارشناسی از 23 فروردین ماه آغاز شده است ، خدا را شکر زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌ها با همکاری های خوب حوزه آی تی و حوزه آموزش فراهم و کلاس ها به خوبی در حال برگزاری می باشد.
ایشان با بیان اینکه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان در خصوص نحوه برگزاری کلاس ها بسیار با کیفیت و خوب عمل کرده اند گفت : درهمین راستا تمامی کارشناسان حوزه های آموزش و آی تی دانشگاه می بایست با صبر و حوصله پاسخگوی سؤالات و مشکلات پیش روی دانشجویان و اساتید باشند .
دکتر آبرود با ارائه گزارشی از وضعیت برگزاری کلاس های الکترونیکی افزود : اطلاع رسانی های لازم در این خصوص به تمامی اساتید و دانشجویان داده شده تا بتوانند بدون هیچگونه مشکلی از کلاسهای آموزش آنلاین به نحو مطلوبی استفاده نمایند.
وی ضمن ابزار امید واری از نحوه برگزاری کلاس ها اظهار داشت : رؤسای هریک از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تمام توان خود را برای برگزاری مطلوب این کلاسها به کار بگیرند تا فعالیت های آموزشی دانشگاه بدون وقفه تداوم یابد.
دکتر آبرود با بیان اینکه گزارش های مکتوب و دریافتی از مراکز و واحدها ، نشان می دهد بخش های قابل توجهی از دانشجویان در این کلاس ها حضور یافته و بستر و امکانات لازم برای حضور صددرصدی آنان فراهم می باشد بیان داشت : نتیجه ارزیابی اساتید بر اساس گزارش کیفیت برگزاری کلاس ها انجام و نحوه پرداخت حق التدریس آنها برهمین اساس صورت خواهد گرفت.

در ادامه هریک از رؤسای مراکز و واحدها در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت برگزاری کلاس‌های الکترونیک ایراد سخن کردند و در پایان پیرامون نحوه نمره دهی میان ترم ، برگزاری امتحانات پایان ترم چگونگی برگزاری کلاس های عملی بحث و تبادل نظر شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر