آموزش و پژوهش
1398/4/12 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری خبر داد :
کسب رتبه پنجم دانشگاه پیام نور استان از درآمد آموزش های آزاد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  از کسب رتبه پنجم دانشگاه پیام نور استان از حوزه آموزش های آزاد خبر داد و گفت : باتوجه به اینکه بخشی از درآمدهای دانشگاه پیام نور باید از راه های غیر از شهریه تامین شود بنابراین یکی از رسالت های دانشگاه برقراری دوره های آموزش کوتاه مدت است که با استفاده از ظرفیت ها و امکانات مراکز و واحدها این مهم می تواند انجام شود ، از سوی دیگر برگزاری این دوره ها می تواند به ارتقا سطح علمی و کیفی دانشگاه کمک شایانی کند.

ایشان ضمن تقدیر از فعالیت های  دست اندر کاران  حوزه آموزش های آزاد و نیز مراکز و واحدهای استان ، گفت : با توجه به مشکلات مالی ، فعالیت در زمینه درآمد زایی با استفاده از پتانسیل های موجود دانشگاه در سطح استان جزو اولویت های اصلی برنامه های ما در سال جاری است که امیدوارم با تلاش کل مجموعه بتوانیم شاهد رشد فزاینده و خوبی در این حوزه باشیم .

وی خاطر نشان کرد : دوره های آموزشی همچون : تکنیسین داروخانه ، تزریقات و پانسمان ، مهارت کار با رایانه ، امداد کمک های اولیه و ... از جمله آموزش های می باشد که منجر به درآمد زایی در دانشگاه پیام نور استان  شده است .

دکتر آبرود  با بیان اینکه دفاتر آموزش های آزاد هم اکنون در تمامی مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان فعال هستند اظهار کرد : پس از استان های فارس ، تهران ، آذربایجان شرقی و کرمانشاه  استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه  پنجم درآمد زایی در حوزه آموزش های آزاد در بین دانشگاه های پیام نور کشور شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر