آموزش و پژوهش
1398/3/7 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن رشته مدیریت مالی به رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد خبر داد
اضافه شدن یک رشته جدید به تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه جلسه تحصیلات  تکمیلی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های مداوم توانستیم در مقطع کارشناسی ارشد که در راستای تکمیل رشته کارشناسی این دانشگاه است، رشته‌ مدیریت مالی را اضافه کنیم که موفقیتی برای دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

ایشان از آمادگی پذیرش سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در  دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد و بیان کرد: دانشگاه پیام نور پیشنهاداتی به منظور ایجاد رشته‌های مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی-گرایش استراتژیک، روانشناسی و جهانگردی داده است که در حال حاضر با رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد موافقت شده و به طور قطع از مهرماه پذیرش خواهد داشت.

دکتر آبرود تصریح کرد : در دانشگاه پیام نور استان  86 رشته در مقطع کارشناسی و 9 رشته در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می‌شود که در سال جاری این دانشگاه به منظور بروزرسانی و افزایش رشته‌ها، تعداد رشته‌های میان رشته‌ای را افزایش داده و عناوین برخی از رشته‌ها را تغییر خواهد داد.

وی گفت : کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده‌اند اکنون می‌توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( پذیرش براساس سوابق تحصیلی  اقدام کنند.

 شایان ذکر است ثبت نام پذیرش بدون آزمون ( بر اساس سوابق تحصیلی ) به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر