اخرین اخبار
1398/11/12 شنبه
فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مبارک باد
ايام دهه مبارك فجر، فرصت مغتنمي است كه بدانيم مرهون شهداي گرانقدر و عزيزي هستيم كه درخت تناور اين انقلاب با خون خود سيراب نموده اند

.

دهه فجر، به روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن سید روح‌الله خمینی بعد از تبعید پانزده ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ یه ایران وارد و در نهایت با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی در بیست و دوم بهمن ماه منقرض شد.

دهه مبارك فجر، تجلی شكوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است كه در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز كرد.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودكامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است كه اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه كتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌خمینی(ره) به ایران ورق می خورد. انقلابی كه مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، كه در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای كفر و باطل را شكست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون جانبازی‌ها، فداكاری‌ها و رشادت‌های همه شیرزنان و غیور مردان بزرگی است كه در لبیك به ندای رهبر كبیر انقلاب، برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظام سیاسی الهی هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص نهاده و با حماسه‌ آفرینی‌های خود زمینه طلوع خورشید فروزان اسلام را بر پهنه ایران اسلامی فراهم كردند.

دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی و دانشگاهیان عزیز تبریک و تهنیت گفته و پیروزی و سرافرازی همیشگی ملت غیور ایران را در همه عرصه های سیاسی، علمی، اجتماعی و فرهنگی از خداوند متعال مسئلت دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر