فرهنگی و دانشجویی
1398/2/9 دوشنبه
برگزاری کارگاه آموزش اصول خبر نویسی ویژه دانشجویان و مدیران و مسؤلان نشریات دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد
کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی ویژه دانشجویان وسردبیران نشریات دانشجوئی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ، کارگاه آموزشی اصول و فنون خبرنویسی به همت  دفتر  امور فرهنگی و روابط‌ عمومی دانشگاه با حضور دانشجویان و مدیران و مسؤلان نشریات دانشجویی ، در  دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد.

در این کارگاه احمد  احمدی از مدرسان حوزه خبر در صداوسیمای استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارزش های خبری اساس خبر را تشکیل می دهد و در جذابیت هرچه بیشتر خبر نقش ایفا می کند گفت : یکی از مولفه‌های تاثیرگذار این کارگاه آموزشی با توجه به سرعت اطلاع‌رسانی در حوزه خبر، آشنایی دانشجویان  با تنظیم حرفه‌ای خبری در مدت زمان کمتر با رعایت سرعت و دقت کامل وقایع بوده چرا که قرار گرفتن اخبار صحیح در خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها می‌تواند در آینده، به رشد فنی این فعالان خبری به خصوص دبیران نشریات دانشجویی  کمک شایانی داشته باشد.

سپس  محمدی مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد اظهار کرد : دانشجویان در این دوره با اصول و مبانی خبرنویسی از جمله عناصر خبر، سبک‌های خبرنویسی اصول و نگارش خبر و مطبوعات، گزارش‌نویسی و قالب‌های خبر در نشریات آشنا خواهند شد.

 محمدی با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه آموزشی یادآور شد: دوره‌ی آموزشی خبرنویسی  به مدت 20 ساعت و در 5 جلسه برگزار می‌شود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر