برگزیده ها
1397/12/21 سه‌شنبه
کاشت بیش از 2۰۰ اصله نهال با حضور فرماندارشهرستان کیار در دانشگاه پیام نور واحد شلمزار
کاشت بیش از 2۰۰ اصله نهال با حضور فرماندارشهرستان کیار در دانشگاه پیام نور واحد شلمزار

.

همزمان با هفته منابع طبیعی، مراسم کاشت نهال در دانشگاه  پیام نور واحد شلمزار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری بیش از 2۰۰ اصله نهال با حضور دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  ، دکتر داود  مهدوی سرپرست دانشگاه پیام نور واحد شلمزار ،   مهندس نصیریان فرماندار شهرستان کیار، ، معاون  شهردار شهر شلمزار  ، مدیران ستادی ، اساتید و دانشجویان در محوطه دانشگاه غرس شد .

دکتر  علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  در حاشیه غرس درختان در گفت گو با  فرماندار شهرستان کیار ابراز داشت : دانشگاه پیام نور واحد شلمزار با توجه به ظرفیت‌ها و منابع به خصوص فضای آموزشی که دارد با کاشت نهال های کم آب و مثمر در محوطه دانشگاهی می تواند نسبت به ایجاد فضای سبز مفید برای دانشجویان اقدام نمایید تا بهره ای از این جهت برای دانشگاهیان فراهم گردد .

ایشان  با قدر دانی از اداره جهاد کشاورزی شهرستان کیار در توزیع 200اصله نهال مختلف در دانشگاه تصریح کرد:  امروزه یکی از مهم ترین  مؤلفه‌های توسعه پایدار  در دانشگاه ها حفظ و توسعه  فضای  سبز است که دانشگاه پیام نور واحد شلمزار به سبب وجود فضای آموزشی  مناسب از این قاعده مستثنی نبوده و باید در راستای حفظ و توسعه منابع طبیعی بیش از پیش تلاش شود.

در ادامه مهندس نصیریان فرماندار شهرستان کیار ضمن قدردانی از زحمات مجموعه دانشگاه پیام نور واحد شلمزار در راستای نهادینه سازی فرهنگ حفظ محیط زیست و درختکاری ابراز داشت: دانشگاه پیام نور واحدشلمزار   به عنوان یک نهاد علمی در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی هم سو با دیگر ادارات شهرستان  کیار توانسته است گام های مفیدی را  برای ترویج  و توسعه فرهنگ عمومی بردارد.

شایان ذکر است شبکه آبیاری غیر شرب  تحت فشار فضای سبز دانشگاه پیام نور واحد شلمزار توسط جهاد کشاورزی و شهر دراری این  شهر تأمین و اجرا خواهد شد.


 
امتیاز دهی