برگی دیگر از افتخارات دانشجویان در مسابقات سراسری قرآن و عترت

   

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری چهار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان در بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی دربخش کتبی موفق به کسب رتبه شدند.

    ماشاءالله ایزدی مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک افتخار آفرینی دانشجویان بیان نمود: مرحله استانی این دوره ازمسابقات با حضور 21 نفر از دانشجویان برادر و 23 نفر از دانشجویان خواهر در رشته های حفظ 5جزء، 10 جزء ، حفظ کل و رشته قرائت تحقیق و ترتیل و هم چنین آئین سخنوری،دعا و مناجات،اذان(ویژه برادران) با حضور داوران ملی و بین المللی در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید ونفرات برتر هر رشته جهت شرکت در بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور به دبیرخانه برگزاری این مسابقات واقع در استان قزوین معرفی شدند.

  ایزدی در ادامه با اشاره به اعلام نتایج بخش کتبی مسابقات از سوی دبیرخانه برگزاری مسابقات، افزود: خانم سیده نرگس عدنانی در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم رتبه اول و در رشته مفاهیم نهج البلاغه خانم راضیه لایقی رتبه دوم این دوره از مسابقات را توانستند به خود اختصاص دهد. همچنین در رشته سخنوری در بخش آقایان روح الله شهبازی رتبه سوم و در بخش خواهران خانم راحله غفاری رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر