طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور؛ طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور؛

دکتر محمد جمال زاده به عنوان معاون حقوقی، مجلس وهماهنگی اموراستانها منصوب شد

دکتر محمد جمال زاده طی حکمی از سوی دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور به عنوان معاون حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استانهای این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور در جلسه معارفه معاون حقوقی، مجلس وهمانگی امور استانهای این دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شادروان محمد حسن دوگانی گفت: مرحوم دوگانی معاون و همکاری فرهیخته،متعصب، جدی در کار، درستکار و توانمند بودند که در طول دوره خدمت، توانستند منشاء خدمات بسیار ارزشمندی برای دانشگاه پیام نور باشند.

وی دکتر جمال زاده را یکی از چهره های شاخص و شناخته شده دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد دانشگاه بتواند از توانمندی های این مدیر شایسته در سه حوزه حقوقی، مجلس و امور استانها بهره مند شود.
دکترجمال زاده معاون حقوقی، مجلس و امور استانها نیز در این جلسه یاد و خاطره دکتر دوگانی را گرامی داشت و افزود: اعتماد به بدنه دانشگاه شاخصه ارزشمند مدیریت دانشگاه پیام نور است که فرصت خدمت را برای اعضای این مجموعه بزرگ فراهم می کند.

وی با عنوان اینکه در شرایط حساس کنونی کشور، بیش از هر زمان دیگر نیازمند کار عاشقانه و فعالیت صادقانه و شبانه روزی هستیم ، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران بتواند گامی مهم در حوزه معاونت حقوقی، مجلس و امور استانها بردارد.

گفتنی است، دکتر زمانی در این جلسه ضمن اهدای لوح تقدیر به خانواده محترم مرحوم دکتر دوگانی معاون حقوقی پیشین، دکتر جمال زاده را طی حکمی به سمت معاونت حقوقی، مجلس و امور استانها منصوب کرد.
دکتر جمال زاده پیش از این در سمت های معاون دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، مدیر کل تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، معاون دانشگاه پیام نور استان فارس، رئیس دانشگاه پیام نور کازرون، معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور
 فعالیت نموده اند.

در حکم دکتر جمال زاده آمده است: شناخت ظرفیت ها، منابع و توانمندی های مادی، معنوی و مدیریتی مراکز و واحدها، استفاده از ظرفیت خیرین، اعمال سیاست ها و راهبردهای موثر و کارآمد به منظور تقویت فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه، تسریع در آمایش مراکز و واحدها در سطح کشور، نظارت بر رعایت دقیق قوانین و ضوابط حقوقی هماهنگی با معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت متبوع، تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پرهیز از هرگونه تجمل گرایی و ایجاد هزینه های غیرضروری باید سرلوحه اقدامات آن معاونت قرار گیرد.

امید است با استمداد از عنایات حق تعالی، درایت و تدبیر و بهره مندی از همکاران ارجمند، در راه تحقق اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، موفق و موید باشید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر