انقلاب اسلامی یکی از معجزه های الهی بعد از اسلام است

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با اساتید  و کارکنان دانشگاه پیام نور استان دیدار و گفتگو کرد

 به گزارش روابط عمومی  دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری نشست هم اندیشی اساتید و کارکنان دانشگاه با موضوع نخبگان ، آرمان ها و استمرار انقلاب  با حضور آیت الله اسلامیان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار گردید.

در این  نشست آیت الله اسلامیان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطر امام راحل (ره) ؛ انقلاب اسلامی ایران را یکی  بزرگترین معجزه های الهی بعد از اسلام دانست که خداوند به بشریت داده و نهضت امام خمینی (ره) را از حرکت های مهم انقلابی مردم ایران در زمینه سازی ظهور مهدی موعود (ع) در جهان معرفی کردند.

ایشان از مهمترین اهداف این نهضت، را  همه گیر و فراگیر کردن عدل مهدوی در جهان دانست که  در این خصوص جمهوری اسلامی توانسته گام های مؤثری در ترویج فرهنگ انتظار مهدویت در جهان بر دارد.

وی به دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی اشاره نمود و رمز پیشرفت و پیش برندگی و پویایی انقلاب اسلامی را عنایت ویژه حضرت مهدی (عج) به انقلاب اسلامی دانست که به فضل الهی روز به ‌روز قدرت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان افزایش می‌یابد.

نماینده خبرگان رهبری در استان گفت: انقلاب ما در چهلمین سالگی خود می باشد و ما به آن می بالیم و افتخار می کنیم برای خدماتی که این نظام مقدس انجام داده و اساسا انقلاب ما نه تنها در عرصه استقلال آزادی سودآور بوده بلکه در همه عرصه ها حیرت انگیز بوده است.

در ادامه اساتید حاضر در جلسه به بیان سؤالات و پرسش های خود در خصوص انقلاب اسلامی و چالش های جهانی پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر