افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی ها

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری از افتخار آفرینی دانشجویان پیام نور استان در جشنواره  ملی دستاوردها و توانمندی ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  ؛ جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی ها ی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور  ، با تقدیر از برگزیدگان در سه جشنواره  رویش ، حرکت و نشریات در استان گلستان  به کار خود پایان داد.

دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رقابت ها طی سه روز و به میزبانی استان گلستان برگزار شد اظهار کرد : در این جشنواره انجمن های علمی هر دانشگاه در قالب غرفه ای به ارائه دستاوردهای خود پرداختند که انجمن علمی دانشگاه پیام نور استان هم همانند سال های گذشته دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

ایشان با اشاره به اینکه بیش از دو هزار اثر در محور انجمن ها و کانون ها از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود :  دانشجویان دانشگاه پیام نور استان در این جشنواره به کسب 20  مقام برتر دست یافتند که در این بین؛ در حوزه نشریات دانشجویی6 مقام برتر و عنوان سومی کشور  ، در حوزه انجمن ها ی علمی  4 مقام برتر و عنوان پنجم کشور  ودر حوزه کانون های فرهنگی10 مقام برترکه در رویش عنوان اول را در کشور از آن خود کردند.

گفتنی است جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی ها از 27لغایت 29 اسفند ماه در استان گلستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر