برگزاری رویداد ایده شو

 

اولین رویداد ایده شو از( ایده تا استارتاپ ) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری اولین رویداد ایده شو (از ایده تا استارتاپ) با همکاری مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز  بروجن و پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری  در فرهنگسرای بزرگ شهر بروجن برگزار شد .

دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاهی جامع و برتر است که با هدف ارتقاء دانش، ایجاد اشتغال، مهارتی کردن آموزش های آکادمیک، تربیت دانشجوی خلاق و کارآفرین می باشد اظهار کرد : این رویداد با هدف پیشبرد اقتصاد دانش بنیان و ایجاد انگیزه در میان نسل جوان جهت پرورش ایده و نوآوری در زمینه رفع مشکلات موجود برگزار شد.

وی گفت : برگزاری اولین ایده شو با موضوع اقتصاد دانش بنیان و کسب و کار   با همکاری پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری فرصت خوبی بود تا  دانشجویان دغدغه مند ایده هایشان را در زمینه های اشتغال  ، کار آفرینی و کسب و کار مطرح کنند.

 دکتر آبرودافزود : در  بخش رقابت ایده شو تعداد 244 ایده در سه  سطح دانشجویی ، دانش آموزی و آزاد ثبت شد که تعداد 22 ایده از میان آنها انتخاب شد و مورد ارزیابی داوران قرار گرفت  که پس از ارزیابی 3 ایده در هر بخش به عنوان ایده برتر معرفی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر