معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تاکید کرد:

ضرورت مشارکت اعضای علمی در فرایند انتخاب اعضای کارگروه برنامه ریزی وزارت علوم/ امروز آخرین مهلت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه تا پایان وقت امروز 15 بهمن ماه برای رای دهی در فرایند انتخابات اعضای هیات علمی رشته خود در کارگروه های برنامه ریزی وزارت علوم فرصت دارند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محسنی افزود: تعیین اعضای کارگروه های برنامه ریزی وزارت علوم که بر اساس انتخابات الکترونیک و از طریق سامانه
HES به نشانی
http://hes.msrt.ir صورت می گیرد، امروز پایان می یابد و ضرورت دارد به منظور حضور فعال دانشگاهیان پیام نور، اعضای هیات علمی در فرایند انتخاب اعضای هیات علمی رشته خود مشارکت نمایند.
وی اظهار داشت: امکان رای دهی برای اعضای علمی استادیار به بالا امکان پذیر است و رای دهندگان باید در سامانه
HES حداکثر به 15 تن از نامزدها، در طیف 5-1 رای دهند. انتخاب عدد 5 به معنای بیشترین درجه اعتماد به صلاحیت حرفه ای و تخصصی نامزدها است..وی یادآور شد: هر رای دهنده تا پایان مهلت رای گیری امکان تجدید نظر در رای داده شده را در سامانه HES دارد و اعضای هیات علمی واجد شرایط ( بر اساس مفاد شیوه نامه انتخابات الکترونیکی) با استفاده از شماره ملی و تاریخ تولد خود می توانند در رشته تخصصی خود به نامزدهای مورد نظرشان رای دهند.

دکتر محسنی در مورد نحوه رای دهی گفت: اعضای علمی ضمن ورود به لینک http://hes.msrt.ir/elections.php با استفاده از کد ملی و تاریخ تولد می توانند نسبت به رای دهی اقدام نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر