رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با خانواده شهید قاسمی دیدار و گفتگو کرد

رئیس دانشگاه به همراه مسؤل نهاد مقام معظم رهری در دانشگاه پیام نور استان و جمعی از مدیران و دانشجویان  با حضور در منزل خانواده معظم شهید محمد حسن قاسمی یکی از شهدای گرانقدر مدافع حرم با ایشان دیدارو گفتگو  کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در این دیداردکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم گفت:  همه ما مدیون ایثارگری شهدا و جامعه ایثارگران هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.

وی گفت: به‌واسطه وجود شهدای حرم و ایثار مدافعان حرم، امروز استادان و دانشجویان در محیط علمی در کمال آرامش و امنیت به پژوهش و تحصیل مشغول هستند و خانواده شهدا مایه عزت و برکت جامعه هستند و اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی ایران به‌واسطه رشادت‌های شهداست.

سپس مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور  استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار با بیان اینکه ایثار جان در راه عقاید و دفاع از حرم اهل بیت با تحمل سختی ها یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواد ه‌های معزز شهدای دوران دفاع مقدس بویژه شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) نشان دهنده پایبندی به ارزش‌های مقدس اسلامی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل رئیسی خطاب به پدر شهید بزرگوار شهید محمدحسن قاسمی افزود: «شما با روحیه پدرانه و رفاقت گونه خود توانستید مبانی اعتقادی را در فرزندتان تقویت کنید بدون شک شکل‌گیری ساختار شخصیت کودک در خانواده است و نمونه بارز این مساله وجود شهید محمدحسن است.

شایان ذکر است شهید محمدحسن قاسمی  اولین شهید حوزه پزشکی در کشور از مدافعان حرم آل الله در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی در سوریه در دهم مردادماه ۱۳۹۵به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر