دو خبر از دانشگاه پیام نور واحد فرخشهر

برگزاری دوره آموزشی   بسوی سبک زندگی دینی و اسلامی  در دانشگاه پیام نور واحد فرخشهر

دانشگاه پیام نور واحد فرخ شهر اقدام به برگزاری دوره آموزشی با عنوان به سوی سبک زندگی دینی و اسلامی در دانشگاه  نمود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در این دوره که با حضور دانشجویان  ، اساتید و کارکنان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل رئیسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه روش زندگی ما باید براساس سبک دینی در زندگی پیامبران باشد گفت : با الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار و  پیروی از اصول و فروع دین  می توان زندگی دنیوی و اخروی خوبی را برنامه ریزی کرد .

ایشان  بابیان  به اینکه یکی ازچالش‌های جدی در جامعه امروز موضوع الگوی سبک زندگی اسلامي است، خاطرنشان کرد: متأسفانه با نفوذ برخی از اندیشه های باطل تمدن غربی در جامعه، مظاهر این تمدن و سبک زندگی آن در بدنه جامعه رخنه کرده است.

وی گفت : با توجه به اینکه  دشمن در جنگ نرم تمام قوای خود را به کار گرفته و با انواع و اقسام ابزارها و قالب‌های مختلف پا در عرصه میدان نبرد فرهنگی گذاشته است لازم است سبک زندگی قرآن در بین عموم مردم خصوصا نسل جوان تبیین شود.

شایان ذکر است این جلسه با هدف معرفی زندگی ائمه و ساده زیستی و پاک زیستی اسلامی و شیوه زندگی سالم در نگاه ائمه و سیره و روش انبیاء بر اساس آیات و آموزه های الهی و دینی برای دانشجویان ، اساتید و کارکنان  تشریح و مورد تبادل نظر قرارگرفت.
 

 

کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور واحد فرخشهر برگزار کرد

 بزرگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه هلال احمر

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور واحد فرخ شهر اقدام به برگزاری دوره آموزشی مقدماتی کمک های اولیه در دانشگاه نمود .

 این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت و به مدت دو روز و با حضور کارشناسان سازمان جمعیت هلال احمر استان  چهارمحال و بختیاری با هدف افزایش سطح آگاهی و توانایی شرکت‌کنندگان با کمک‌های اولیه و نحوه برخورد با موقعیت‌های بحرانی در حوادث طبیعی و غیر طبیعی برگزار شد.

در این دوره  آشنایی با ، نحوه کنترل علائم حیاتی، خونریزی و پانسمان، پیشگیری از عفونت، مسمومیت‌ها، ماساژ قلبی و احیای قلبی، توانایی درک و طبقه‌بندی و ارزیابی مصدومیت  آموزش داده شد  و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه معتبر اعطا شد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر