دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان

لزوم افزايش سطح تعاملات دانشگاه پیام نور استان با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه نشست دکترعلیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  با سیدقدیر مرتضوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با محوریت تعامل و همکاری میان دانشگاه و نهادهای مرتبط با آن شوراء در ستاد دانشگاه پیام نور استان برگزار گردید.

در این نشست دکتر آبرود با بیان اینکه دانشگاه ها می توانند در مبارزه با مواد مخدر نقش بی دلیلی داشته باشند ، از همکاری های دو جانبه جهت کاهش آسیب های اجتماعی در دانشگاه و جامعه ، بر آمادگی خود و کانون های فرهنگی  ، علمی و همچنین  انجمن ها در طراحی و اجرای برنامه های آگاهی بخش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی  تأکید نمود.

ایشان تعامل و همکاری در خصوص برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر را کاری ارزشمند دانست و گفت : ما می‌توانیم  از دانشجویانی که در کانون‌های همیاران سلامت روان وسایر کانون ها  فعالیت ‌می کنند، در جهت مبارزه با مواد مخدر وکاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی در این محیط دانشگاهی و سطح جامعه  بهره بگیریم.

در ادامه سید قدیر مرتضوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تشکر از برگزاری این نشست به بیان مشکلات و گرفتاری های حاصل از این آسیب برای جوانان و دانشجویان و خانواده های آنها در سطح جامعه پرداخت و گفت : استقبال از پایان‌نامه‌ها و طرحهای پیشگیرانه با موضوع آسیبهای اجتماعی، به منظور تشویق برای داشتن جامعه‌ای سالم از اولویت های  اساسی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان می باشد .

وی مبارزه همه جانبه با مواد مخدر را امری ضروری در جامعه بر شمرد و اظهار کرد : در حوزه پیشگیری از اعتیاد باید از ظرفیت دانشگاهیان به خصوص دانشجویان  استفاده شود و از آنان بخواهیم تا به مقوله اعتیاد و موادمخدر و آسیب های آن بپردازند تا بدین طریق  افراد جامعه از خطرات آن آگاه شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر