رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد:

تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 894 همکار علمی در یکسال گذشته

رئیس دانشگاه پیام نور از تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 894 نفر از کارکنان علمی دانشگاه خبر داد و افزود: با مساعدت و همراهی مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی، 894 همکار علمی که از سال 1384 با عناوینی همچون پیمانی مشروط، دستیار علمی و قراردادی در دانشگاه جذب شده بودند، در یکسال گذشته تعیین تکلیف شدند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر زمانی ساماندهی نیروی انسانی را یکی از مهم ترین سیاست های دانشگاه عنوان کرد و در تشریح جزئیات وضعیت رسیدگی به پرونده تبدیل وضعیت کارکنان علمی گفت:  از مجموع 894 پرونده متقاضی عضویت هیات علمی دانشگاه پیام نور، موضوع پیمانی شدن 412 پرونده مورد موافقت قرار گرفته و احکام بخش زیادی از آنها صادر شده و بقیه نیز در حال صدور است .
رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه از این تعداد، 362 متقاضی دیگر نیز موفق به کسب تاییدیه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه برای دریافت حکم پیمانی شده اند، گفت: مجوز لازم برای این تعداد از هیات امنای دانشگاه اخذ شده است.
وی  با عنوان اینکه 24 نفر از همکاران علمی پیش از این استعفا داده و 28 پرونده نیز در حال اخذ صلاحیت عمومی هستند، تصریح کرد: 68 پرونده دیگر نیز با توجه به مجوز هیات امنا به دلیل لزوم ارتقای وضعیت آموزشی و پژوهشی، برای تکمیل پرونده فرصت داده شده است .

وی ابراز امیدواری کرد : چنانچه کارکنان علمی در مهلت مقرر بتوانند شرایط آموزشی و پژوهشی را احراز کنند، در اولین فرصت به عنوان عضو هیات علمی پیمانی ادامه خدمت خواهند داد.


وی در پایان گفت: خوشبختانه طی جلسات متعدد از ابتدای سال تاکنون، تمامی 894 همکار علمی تعیین تکلیف شده اند و هم اکنون مشکلی به نام پیمانی مشروط و یا دستیار علمی که تعیین تکلیف نشده باشند، در دانشگاه پیام نور وجود ندارد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر