پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه   در متن پیام دکتر آبرود آمده است :

بی شک نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در حرکت ها و جریان های انقلابی پیشرو بوده و سینه خود را در مقابل شرارت استعمار واستبداد سپر نموده اند.

16 آذر و روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیها خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند.

دانشجویان گرامی، در زمان حال وظیفه تک تک اعضاء جامعه علمی کشور بویژه قشر دانشجویی ایران عزیز حرکت آگاهانه و یکپارچه با پیش آهنگی علمی پزوهشی و تولید علم و جنبش نرم افزاری در راستای تحقق آرمان ها و اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای دانشجو، موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی به خصوص دانشجویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری را از خداوند متعال خواهانم.

 

دکتر علیرضا آبرود

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر