چند خبر کوتاه از دانشگاه پیام نور مرکز بروجن

برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود

جلسه توجیهی و استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز بروجن با حضور مسئولان ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بروجن در این مراسم دکتر میراحمدی با تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته جهت برنامه ریزی برای جلسات هماهنگی ستاد استقبال از دانشجویان اظهار داشت:هدف از تشکیل این جلسات ، برنامه ریزی برای تفکیک وظایف در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به دانشجویان است.

ایشان با بیان اینکه دانشجویان سرمایه های عظیم دانشگاه ها هستند اظهار کرد : رسالت تمام مجموعه های دانشگاه در واقع فرهنگ سازی است چرا که خود دانشگاه یک مکان فرهنگی محسوب می شود.

سپس ایشان به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پیام نور مرکز بروجن پرداخت و درادامه هریک از مدیران و کارشناسان دستورالعمل های دانشجوی و آییین نامه هار را برای دانشجویان ارائه دادند.

پخش کلیپ ، موسیقی ، پذیرایی و... از دیگر بخش های متنوع این جشن بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

برگزاری مسابقه نقاشی  با موضوع مبارزه با استکبار جهانی

دانشجویان فعال بسیج دانشجویی اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مبارزه با استکبار جهانی نمودند. این برنامه در محوطه دانشگاه با حضور گسترده دانشجویان کلیه رشته ها برگزار شد.

این برنامه با توجه به  اهمیت سیاسی و اجتماعی موضوع مسابقه مورد توجه قرار گرفت.

میز مهربانی در دانشگاه پیام نور مرکز بروجن بر گزار شد

نظر به اهمیت آموزه های دینی و مذهبی ، امورفرهنگی مرکز با همکاری دانشجویان در امر خداپسندانه اقدام به  برگزاری میز مهربانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر میر احمدی با  اعلام این خبر افزود: این طرح در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و آشتی با یار مهربان ( کتاب) انجام شده و در آغاز این طرح کارکنان اداری کتاب های خود را که مطالعه کرده بودند برای اهدا به سایر همکاران بر روی این میز قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با استقبال از طرح میز مهربانی تعدادی از اساتید و دانشجویان کتاب های خود را برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به میز مهربانی اهدا کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر