دکتر آبرود گفت :

تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثار گر در دستور کار دانشگاه پیام نور استان

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل بنیاد شهید استان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، در این دیدار که در ستاد دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد دکترعلیرضا آبرود  با اشاره به رشادت ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران و آرامش و امنیت در کشور اظهار کرد: افتخار همه ما این است که خدمتگزار شایسته ای برای خانواده های گرانقدر شهدا ،ایثارگران  و فرزندان آنان باشیم.

ایشان با بیان اینکه هم افزایی و همکاری متقابل یکی از ارزشمندترین دستاوردهای این نشست می باشدگفت : طرح تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثار گر دانشگاه از اولویت‌های ستاد و دانشگاه پیام نوراستان می باشد و براین اساس از ترم آتی برنامه‌ریزی منسجم برای اجرای این طرح انجام خواهد شد.

وی نقش دانشگاه پیام نور را در ارائه خدمات آموزشی در جامعه مهم برشمرد و افزود : وجود11 مرکز و واحد  در سطح استان  سبب ارائه خدمات به جوانان جویای تحصیل و ارائه خدمات به ویژه در فراهم آوردن زمینه های ادامه تحصیل فرزندان خانواده های ایثارگران و شهداء می باشد که این کاری ارزشی و قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه بیش از 100 نفر دانشجوی شاهد و ایثار گر در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند گفت : دانشگاه پیام نور استان پیشرو در مباحث فرهنگی است  که در همین راستامشارکت همه دانشجویان در زمینه های علمی  ،پژوهشی  و فرهنگی از اولویت های این دانشگاه می باشد که این همکاری ها از طریق کانون ها ،انجمن های علمی و تشکل های دانشجوی فراهم شده است.

وی گفت : استفاده از ظرفیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در تقویت کانون های شاهد و ایثارگر ، برگزاری نشست های تخصصی، برپایی کارگاه های آموزشی و برگزاری اردو های علمی و فرهنگی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر و سایر دانشجویان بسیار با ارزش است.

در ادمه آقای نجفی مدیر کل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری  ضمن تشکر از برگزاری این نشست گفت : دانشگاه،مهمترین مکان و بستر آشنایی جوانان و دانشجویان با اصول و ارزش های انقلاب است که دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری از یک فرصت و پتاسیل فراوانی جهت پیشبر اهداف مشترک برخوردار است.

ایشان در پایان سخنان خود باتقدیر از مسئولان دانشگاه پیام نور استان ،ابراز امیدواری کرد این قبیل نشست ها ، شناسایی نخبگان و برگزاری یادواره ای شهدا  دستاوردهای مطلوبی برای  دانشگاه  و به خصوص دانشجویان عضو خانواده های معظم شاهد و ایثارگر خواهد داشت.

شایان ذکر است در حال حاضر تعداد 125 دانشجو تحت پوشش بنیاد در دانشگاه پیام نور استان در حال تحصیل هستند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر