انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نوراستان چهارمحال و بختیاری و جهاد دانشگاهی استان

دانشگاه پیام نور استان با جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  به منظور ایجاد و گسترش همکاری و همفکری در زمینه فعالیت های آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی و .... طی نشستی مشترک، تفاهم نامه ای همکاری بین دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان و دکتر سیروس رضایی سرپرست جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری  منعقد شد.

 در این نشست دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به موضوعات این تفاهم‏نامه به استفاده متقابل از امكانات  پژوهشی، آموزشي و فرهنگي به منظور تقويت، رشد و توسعه بنيه علمي، پژوهشي و آموزشي و فرهنگی دانشجويان و اعضای هیئت علمي اشاره و بیان کرد : دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در مقایسه با دانشگاه های  دیگر استان  دارای ظرفیت و پتاسیل های فروانی به خصوص  نیروی های جوان و متخصص می باشد  که  عملکرد موفقی را در طول  این چند سال داشته است.

ایشان به ظرفیت های دانشگاه پیام نور در سطح استان اشاره کرد و گفت : دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با دارا بودن 11 مرکز و واحد ، 86 عضو هیات علمی  متخصص و بیش از 8 هزار دانشجو با امکانات آزمایشگاهی و فضاهای فیزکی ،آموزشی ، ورزشی  و کارگاهی می تواند در تمامی بخش ها به هدف مشترکی با جهاد دانشگاهی استان دست یابد.

وی با بیان اینکه تفاهم وهمکاری باید به صورت جمع گرایی و به دور از تفکر فرد گرایی باشد افزود : ظرفیت ها و پتاسیل های خوبی از جهت ساختاری بین دانشگاه پیام نور استان و جهاد دانشگاهی وجود دارد که در راستای آموزش و بالا بردن سطح فرهنگ می تواند در سطح کلان مثمر ثمر باشد.

در ادامه  دکتر رضایی سرپرست جهاد دانشگاهی استان به ارائه گزارشی از عملکرد جهاد دانشگاهی پرداخت و گفت : بسط و گسترش فعالیت های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغالزایی، فراهم نمودن زمینه های لازم در جهت بهره مندی از امکانات بلقوه و ظرفیتهای نیروهای انسانی طرفین، تشکیل کارگروهای مشترک در زمینه های مختلف به منظور توانمندسازی و ارتقاء برنامه های کمی و کیفی در راستای اهداف و برنامه های کلان از اهداف و همکاری های مشترک منعقد شده  این تفاهم نامه است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم در راستای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های علمی، آموزشی ، فرهنگی و  پژوهشی به منظور توسعه و تعامل ، تفاهم‌نامه همکاری به امضای رئیس  دانشگاه پیام نور استان و سرپرست جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر