پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در متن پیام دکترعلیرضا آبرود آمده است:

سیزده آبان در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه ای دارد چراکه دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت شکست ناپذیری این طاغوت زمان را درهم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه های بین الملل طنین انداز نمایند.

واقعه ی سیزده آبان  که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است.

دانشگاهیان ، دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران، در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند.

 

دکتر علیرضا آبرود

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر