پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری بمناسبت اربعین حسینی

دکترعلیرضا آبرود با صدور پیامی فرارسیدن اربعین حضرت امام حسین علیه السلام را بر تمامی انسانهای آزاده و بخصوص شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن پیام  به شرح زیر است:

 اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْداللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بفِناَّئِکَ

سلام بر حسین(ع)، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند و به مویه نشستند. اینک قریب چهل روز از غروب غم فزای شهادت شقایق ها می گذرد و اینکه از صدای تحسن شلاق خزان بر پیکر آلاله ها، اربعینی می گذرد و اسارت و سیلی، غربت، فریاد و بیدادگری سهم حاملان پیغام قاصدک های عترت و عظمت شد.

از آن روزتا امروز چهل روز سوگ ابرمردی نشستیم که حیات اسلام مدیون رگ های پاره پاره است. قصه سر و نیزه، قصه لب های خونین و قرآن، قصه سیلی و صورت گلگون کودک غمگین و تمام حقیقت هایی که هر سال از پرده چشمان ما می گذرد را شنیده ایم.

أربعین روز ظهور حقیقت ایمانِ به زیارت مقدس سیّدالشهدا علیه‌السلام است .  روزی است که دوستداران لقاء حسینی و سوختگان عزای زینبی در سوگ چهلمین روز از عزای مولایشان؛ در مسیرکربلا ذوب شوند تا بتوانند با چشم دل، محبوب خویش را ناظر و زائر باشند

فرارسیدن چهلمین روز شهادت سومین اختر آسمان امامت و ولایت، سالار شهیدان ابا عبدا... الحسین (ع)  و یاران باوفایش را به دوستاران آن امام فرزانه بویژه استاتید ، کارکنان و دانشچویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری تسلیت عرض می نمایم.

 

دکتر علیرضا آبرود

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر