مسابقات دارت و طناب کشی برگزار شد

به مناسبت هفته ی تربیت بدنی مسابقات دارت و طناب کشی در دانشگاه پیام نور مرکز بروجن برگزار و با استقبال دانشجویان این دانشگاه همراه بود.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  به مناسبت هفته تربیت بدنی و به منظور آشنایی اساتید ، کارکنان و دانشجویان با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، وهمچنین هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی ،  به همت دفتر فرهنگی و انجمن تربیت بدنی دانشگاه مسابقات دارت و طناب کشی برگزار شد.

درحاشیه این مراسم که با حضور اساتید ، کارکنان و دانشجویان برگزار شد ، دکتر میر احمدی ریس دانشگاه پیام نور مرکز بروجن طی سخنانی با تاکید بر نقش مسابقات ورزشی در تقویت روحیه نشاط  و خودباوری در بین دانشجویان، اظهار کرد : ورزش، علاوه بر جسم آدمی بر روح و روان هم تأثیر گذرار است.

ایشان  به افزایش اعتماد به نفس در بین ورزشکاران اشاره کرد و گفت: ورزش از جمله روش های مهم تکامل جسمانی، روانی و اجتماعی محسوب می شود و از اضطراب و افسردگی می‌کاهد و اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

دکتر میر احمدی افزایش شور و نشاط در بین ورزشکاران را از نکات مثبت و روحیه بخش  ورزشی قلمداد کرد و افزود : ورزش می‌تواند تأثیر بسزایی در شادابی و نشاط افراد داشته باشد ، کسانی که از لحاظ روحی و روانی در شرایط مطلوب‌تر قرار داشته باشند بدون شک می‌توانند بهتر، سریع‌تر و با آرامش بیشتر مطالب را فرا بگیرند این افراد با روحیه در مراحل دیگر زندگی نیز موفق‌ترند.

گفتنی است این مسابقات با همکاری اداره تربیت بدنی شهرستان بروجن برگزارگردید و  با اعلام نفرات برتر و اهدای جوایز به کار خود پایان داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر