کسب مقام سومی انتخابی تیم ملی شطرنج توسط خانم پریسا همتیان عضو هیأت علمی گروه ریاضی دانشگاه پیام نور واحد لردگان

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور واحد لردگان و نایب رئیس هیأت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب مقام سوم انفرادی مسابقات انتخاب تیم ملی شطرنج شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری پریسا همتیان عضو هیأت علمی گروه ریاضی دانشگاه پیام نور واحد لردگان مقام سوم مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان کشور را از آن خود کرد.

دومین دوره رقابت های شطرنج کارگران کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی هیئت و امور ورزش استان اصفهان به مدت دو روز در ورزشگاه قدس اصفهان با شرکت 15 تیم و 150شطرنج باز برگزار شد ، که در پایان این دوره رقابت های شطرنج پس از 7 مرحله رقابت که به صورت سوئیسی انجام شد ، از تیم استان چهارمحال و بختیاری در رده انفرادی پریسا همتیان عضو علمی دانشگاه پیام نور واحد لردگان مقام سومی را از آن خود کرد.

دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در پیامی مقام به دست آمده عضو علمی دانشگاه پیام نور را تبریک گفت و از خداوند متعال موفقیت و سربلندی در همه عرصه های زندگی به ویژه ورزش و دانش و استمرار پیروزی ها را برای اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور خواستار شد.

گفتنی است برترین های این دوره با حضور در تیم ملی به رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده در اسپانیا برگزار می شود اعزام خواهند شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر