به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد افتتاح شد

طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان ، مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان و جمعی از مسئولان، مدیران و کارکنان دانشگاه پایگاه مقاومت امام حسن  مجتی (ع) بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه ، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان والا مقام ایران اسلامی و نیز فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید گفت : مهمترین ویژگی بسیج ارزشمداری همراه با داشتن پایگاه مردمی است که باید با ولایت مداری و توجه به ارزش های فرهنگی جامعه در جهت حفظ این ارزش ها بکوشیم و همواره در صحنه های انقلاب حضور موثر داشته باشیم.

ایشان توسعه علم و دانش و تربیت نخبگان دانشگاهی را از وظایف برجسته دانشگاه ها برشمرد و اظهار کرد : ایجاد وحدت رویه بین کارکنان، استاتید و دانشجویان، ارتباط بسیج کارکنان با بسیج اساتید و همچنین ارتقای جایگاه دانشگاه و ارتقای سطح علمی و فرهنگی از جمله اهداف تشکیل بسیج کارکنان می باشد.

دکتر آبرود با بیان اینکه بیش از 25 درصد پرسنل دانشگاه پیام نور استان جزو خانواده ایثارگران می باشد اظهار کرد : تقویت روحیه همدلی و برادری میان کارکنان، ایجاد وحدت رویه کارکنان در بخش‌های مختلف دانشگاه، ایجاد هم‌افزایی برای انجام امور محوله، تقویت تفکر سیستمی در بین کارکنان و همینطور ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه از جمله اهداف بنیادی بسیج کارکنان خواهد بود.

 سپس سرهنگ فرج زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پیروی از راه آنان و همچنین تقدیر و تشکر از مسؤلین دانشگاه پیام نور استان گفت : بسیج در دوران مختلف انقلاب اسلامی تحت امر ولایت فقیه در همه صحنه ها حضوری پرشکوه داشته است.

ایشان وجود پایگاه بسیج در یک دانشگاه، را به عنوان مبدا ومنشا جهاد علمی و اقتصادی بیان کرد و افزود : ایجاد پایگاه مقاومت بسیج کارکنان در دانشگاه لازمه رشد و تعالی و تقویت توان آنان در راستای نیل به اهداف از پیش برنامه ریزی شده است.

در ادامه حجت الاالسلام والمسلمین رئیسی مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به وظایف مهم و ارزشی بسیج به عنوان یک نهاد دینی و انقلابی  اظهار کرد : غیرت،عزت،شرف و دفاع از ارزشهای اسلامی و بسیج هردو یک هدف و در اصل دو روی یک سکه اند.

وی همچنین با بیان اینکه فرهنگ دینی و احیای ارزشهای دینی جزو بارزترین شاخصه بسیج است خواستار برنامه ریزی منظم بسیج برای تمام فصول گردید.

گفتنی است؛ در پایان این آیین که به همت دفتر امور فرهنگی و  بسیج دانشجویی برگزار شد، سجاد یوسفی طی ابلاغی از سوی سرهنگ فرج زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان به سمت مسوول پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد منصوب شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر