بازدید ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری از روند ثبت نام دانشجویان جدید الورود

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  با حضور در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد از  محل ثبت نام و روند ثبت نام در رشته های مختلف مقطع کارشناسی بازدید بعمل آورد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر علیرضا  آبرود در این  بازدید با مسئولین ثبت نام و دانشجویان جدید  در رابطه با نحوه فرآیند ثبت نام صحبت کردندو  با پذیرفته شدگان و خانواده هایشان در خصوص رضایت مندی آنها در مورد ثبت نام و رفع مشکل آنها گفتگو و  ضمن تبریک سال تحصیلی جدید برای تمام دانشجویان آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند.

در این بازدید معاون دانشگاه ، مدیر آموزش ، و مدیر روابط عمومی نیز رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

گفتنی است ثبت نام دانشجویان جدید به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می پذیرد که در ثبت نام امسال نیز همانند سال گذشته با تمهیدات انجام شده توسط کمیته ثبت نام و همچنین در راستای هدایت و ارائه مشاوره به دانشجویان ورودی جدید، ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید تشکیل گردید تا دانشجویان ورودی جدید را همراهی و کمک نمایند ، همچنین تعدادپذیرفته شدگان امسال در مقطع کارشناسی 2389 نفر و مقطع کارشناسی ارشد 32 نفر می باشد.

 شایان ذکر است کلیه علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور که در کنکور سراسری شرکت نموده و ننموده اند ، می توانند طی روزهای آتی با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما و آگاهی از رشته های بدون آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
لازم به ذکر است، زمان دقیق ثبت نام در رشته های مذکور از طریق همین سایت به نشانی
www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر