اختتامیه سومین نمایشگاه حرکت و رویش مرحله استانی

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری سومین جشنواره حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی و رویش ویژه کانون های فرهنگی و هنری در مرحله استانی  باحضور 11مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور استان به مدت در روز 10 و 11 مهرماه در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با معرفی غرفه برتر و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

    دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان در آیین اختتامیه سومین جشنواره حرکت و رویش مرحله استانی با اشاره به افتخارات متعدد دانشگاه پیام نور استان در زمینه های ورزشی، علمی و فرهنگی اظهار نمود: هدف از برپایی نمایشگاه جشنواره حرکت و رویش، نمایش افتخارات و توانمندی های دانشجویان در زمینه های فرهنگی، علمی و پژوهشی می باشد. زیرا این نمایشگاه باعث ترغیب و تشویق دانشجویان و ایجاد انگیزه در دیگر دانشجویان می گردد. ایشان در ادامه با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 14 اثر از دانشجویان به مرحله کشوری ارسال گردید. افزود: دانشگاه پیام نور استان با کسب 9 رتبه برتر توانست در میان سایر دانشگاه های پیام نورکشور رتبه نخست را کسب نماید.

   در ادامه دکتر قجری بیان نمود: در طول سه سال گذشته ما شاهد موفقیت های حوزه فرهنگی و کسب رتبه های نخست کشوری در زمینه های مختلف بوده ایم که این موفقیت مرهون زحمات مدیر فرهنگی استان و مراکز و واحدها، اعضای علمی، کارکنان و دانشجویان می باشد.

    همچنین پس از بازدید و ارزیابی های صورت گرفته توسط هیئت داوران در بخش نمایشگاهی جشنواره، مراکز شهرکرد و بروجن و واحد شلمزار به عنوان غرفه برتر معرفی و لوح سپاس و تندیس دریافت نمودند. و در پایان از 9 انجمن علمی، دانشجویی برتر مرحله کشوری با اهداء لوح سپاس و تندیس جشنواره تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر