ششمین جشنواره ملی رویش

کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی یکی از بنیادی ترین عرصه ها برای تقویت سرمایه های فرهنگی و جامعه پذیری دانشجویان می باشند. اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پشتوانه تجربیات خود و بهره مندی از نظرات ارزنده استادان، کارشناسان، مشاوران و همچنین با همکاری صمیمانه معاونت های فرهنگی و اجتماعی، کارشناسان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور طی ادوار گذشته اقدام به برگزاری جشنواره ملی کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه های کشور «رویش» نموده است.

جشنواره رویش بزرگ ترین رویداد عرصه کانون های فرهنگی و هنری اجتماعی و مذهبی دانشجویان، در واقع عرصه ای برای انعکاس آخرین دستاوردها و توانمندی های این کانون ها به عنوان یکی از بزرگ ترین و فعال ترین تشکل های دانشجویی و فرصتی برای اعتلاء و ارتقاء سطح کمی و کیفی این نهاد ارزشمند دانشجویی است. اینک پس از برگزاری پنج دوره از این جشنواره و با بهره گیری از تجارب ادوار پیشین، ششمین جشنواره رویش به میزبانی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در آذر ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد که فراخوان آن به حضور دانشجویان و دانشگاهیان عرضه می گردد.

بر همین اساس دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری 19 اثر برگزیده از آثار کانون های فرهنگی هنری مراکز و واحد های تابعه خود  را به دبیر خانه جشنواره ملی رویش جهت شرکت در ششمین دوره از این  جشنواره  ارسال کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر