رضایت مخاطب بزرگترین سرمایه برای دستگاه ارائه دهنده خدمات می باشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور  در دیدار با مدیر کل صداوسیمای استان ضمن تبریک روز خبر نگار گفت: خبرنگاران مسؤلیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارند و در قبال باورها و اعتقادات مردم ، منافع ملی ، اخلاق جامعه و تهاجم فرهنگی مسؤل هستند و این مهم ، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای آنها  هموار می سازد.

ایشان با بیان اینکه دانشگاه مرکز آموزش و انتقال دانش است گفت : وجه اشتراک دانشگاه با حوزه خبرنگاری در جامعه  آگاهی بخشی و تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به توانمندی های علمی دانشگاه پیام نور و کیفیت بالای آموزش این دانشگاه گفت : دانشگاه پیام نور ، دانشجو محور است و می تواند متناسب با شرایط دانشجویان برای جذب تعامل داشته باشد.

سرپرست دانشگاه پیام نور بیان داشتند  : دانشگاه پیام نور استان آمادگی لازم جهت پذیرش و ارائه خدمات آموزشی برای هنرمندان ، خبرنگاران و خانواده بزرگ صدا وسیما ی استان را  داشته و از این موضوع استقبال می کند.

در ادامه آقای عظیمی مدیر کل صدا وسیمای استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بزرگترین سرمایه و دستاوردهای هر جامعه ای مخاطبین هستند اظهار کرد: دنیای امروز در همه ی ابعاد علمی ، آموزشی ، فرهنگی و ... رسانه ای است و کسی موفق است که سواد رسانه ای داشته باشد. وی یکی از حوزه ها و رسالت صداسیما را تعامل مشترک با دانشگاه دانست و گفت : باید از ظرفیت و بستر دانشگاه در برنامه های علمی و آموزشی صداوسیما استفاده شود. وی با اعلام آمادگی صدا و سیما برای همکاری با سایر دستگاه‌ها و نهادها در زمینه کمک به رشد و توسعه استان، هماهنگی و همکاری مجموعه اجرائی استان را مایه رشد و توسعه استان دانست و افزود: انتظار می‌رود دانشگاه‌ها و دانشگاهیان در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج آن، صدا و سیما را همراهی کنند.

  در پایان این دیدار ضمن تشکر از زحمات صادقانه و دلسوزانه آقای عظیمی و روز خبرنگار با اهدای لوح از ایشان تقدیر شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر