پیام تسلیت ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

ریاست دانشگاه پیام نور استان  فرا رسیدن بیست ونهمین  سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور اسان چهارمحال و بختیاری متن پیام دکتر علیرضا آبرود به شرح ذیل می باشد:

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

امام خمینی(ره) آزادمردی بی مانند بود که فکر و اندیشه متعالی او و روش و منش الهی و پیامبرگونه اش چنان دنیای تشنه عدالت و حق خواهی را درهم نوردید که هنوز پس از گذشت چندین دهه کسی قادر به شناخت همه جانبه و عمیق شخصیت والای انسانی موحد و بصیر چون او نبوده است و نخواهد بود؛ و هرچه ارزش های اسلامی و انسانی توسعه می یابد، محققین و اندیشمندان و پژوهشگران دشت معرفت و کمال به گوشه هایی از آن کانون پرتپش، بصیر، پویا و پرمعرفت پی می برند.

15خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره)  پیوندی از یاد نرفتنی دارد.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ی ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

اینجانب با عرض تسلیت سالگرد جانگداز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در ادامه راه آنان در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت  مقام معظم رهبری حضرت آیت ا العظمی خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

 

 

دکتر علیرضا آبرود

ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر