دیدار نوروزی سرپرست ، معاون و مدیران ستاد استان با استاندار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال وبختیاری ، دیدار نوروزی سرپرست ، معاون و مدیران ستاد دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با قاسم سلیمانی استاندار این استان برگزار شد.

قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست با  اشاره به نقش مؤثر دانشگاه و دانشگاهیان در سطح جامعه اظهار نمود: دانشگاهیان نقش پرشوری در انتخابات سال گذشته داشتند.

استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری در ادامه با تأکید بر ضرورت تعاملات بین‌المللی تصریح کرد: کشور ما فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی، نیروی کار کاردان و امکانات طبیعی زیادی دارد، با این وجود ضرورت تأمین مواد خام برای تولید و بازار فروش تولیدات داخلی، نیاز به تعاملات بین‌المللی را دو چندان نموده است .

دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک سال نو بیان نمود : دانشگاه موتور محرک جامعه است وامید است در سال جدید سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل تلاش و کوشش بیشتری  در راستای پیشرفت جامعه و دستیابی به موفقیت ها صورت گیرد. در ادامه ایشان از زحمات مهندس سلیمانی استاندار استان در خصوص همکاری و تعامل در زمینه عمرانی دانشگاه در سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر