افتتاح پروژه ساختمان آموزشی آزمایشگاهی در دانشگاه پیام نور بصورت ویدیو کنفرانس

به مناسبت بزرگداشت هفته دولت،  پروژه ساختمان آموزشی آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور مرکز بروجن واقع در استان چهارمحال و بختیاری با زیر بنای 2400 مترمربع و اعتبار هزینه شده بالغ بر 18 میلیارد ریال با حضور مشاورین وزیر، جناب آقای دکتر فریدون و سرکار خانم دکتر بروجردی و همچنین رییس سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، معاونت اداری مالی، رییس دانشگاه پیام نور استان،  معاونت و مدیران ستادی استان به صورت ویدیو کنفرانس و متمرکز در کشور افتتاح گردید.

در این جلسه آقای دکتر قجری رییس دانشگاه پیام نور استان بیان کردند : پروژه از سال 88 عملیاتی گردیده و تا سال 91  اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال جذب شد. اما بدلیل کمبود اعتبار و ضعف پیمانکار در سال 92 پروژه متوقف گردید و با عقد قراردادی میان پیمانکار جدیدو دانشگاه،  پروژه از سال 93 مجددا عملیاتی شد و با جذب اعتبار 12 میلیارد دیگر پروژه به اتمام رسید . 

ایشان افزود این ساختمان جهت برگزاری آزمایشگاهها و کلاسهای آموزشی مجهز به تاسیسات، ویدیو پرژکتور در کلیه کلاسها و شبکه های رایانه ای می باشد.

 در پایان از معاونت اداری مالی و مدیریت عمرانی سازمان، همچنین مدیریت مالی و عمرانی استان و پیمانکار پروژه شرکت ارگ نقش تقدیر و تشکر نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر