<br />




جشن به روز رسانی پرونده های دانش آموختگان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور جشن به روز رسانی پرونده های دانش آموختگان  با حضور سرپرست ، معاونت ، مدیران و کارکنان  در ستاد دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک فرا رسیدن  دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد : بسیار مفتخریم که برای اولین بار جشن به روز رسانی پرونده های دانش آموختگان دانشگاه پیام نور استان باشکوه برگزار شد.

وی بیان کرد : بی تردید با همدلی ، مدیریت خوب  در حوزه آموزش ، تلاش و کوشش مسؤلین و کارشناسان آموزش امروز شاهد دستاورد مهمی در  این حوزه هستیم که همه ی این زحمات ثمره تک تک این افراد می باشد.

ایشان با اشاره به رسالت آموزشی دانشگاه تصریح کرد : آموزش قلب دانشگاه است و دانشگاه وجودش با محوریت آموزش و پژوهش می باشد و سرعت بخشیدن در بخش دانش آموختگان حداقل  انتظار کسانی است که بعد چندین سال تلاش و اتمام دوره تحصیلی با اشتیاق منتظر دریافت گواهی های خود هستند.   

سرپرست دانشگاه پیام نور استان ادامه داد: تفکر باید براین باشد که کلیه  حوزه ها ی دانشگاه بتوانند اقدامات و پرونده های خود را بروز کنند تا در جهت توسعه دانشگاه گام مؤثری برداشته شود.

در ادامه آقای محمدی مدیر آموزش ضمن تشکر از مسؤلین و کارشناسان حوزه دانش آموختگان گزارشی از عملکرد این حوزه را ارائه و بیان داشت : با تغیر شیوه انجام کار و با استعانت از روحیه همکاری و کار گروهی در این حوزه توانستیم تا پایان بهمن سال 96 تعداد 18839 فقره پرونده دانش آموختگان را آماده سازی نموده و به سازمان مرکزی برای صدور دانشنامه ارسال نماییم. ایشان تصریح کردند : در حال حاضر داش آموختگان استان ، هم در بخش صدور گواهی موقت و هم در بخش صدور دانشنامه تحصیلی به روز شده است که در کوتاه ترین زمان مدرک تحصیلی به دست دانشجویان خواهد رسید.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه با اهدای لوح سپاس از زحمات مسؤلین و کارشناسان حوزه آموزش تقدیر به عمل آمد.   

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر