برگزاری جلسه رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه های پیام نور استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، جلسه رؤسای مراکز و واحدهادر محل ستاد دانشگاه پیام نور استان تشکیل گردید.

   دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نوراستان ضمن عرض سلام و تبریک اعیاد شعبان بیان نمود : مجموعه کارکنان  در دانشگاه های پیام نور استان درسال گذشته بدون توجه به حواشی ، مسائل وگروهها ی سیاسی در راستای تعلیم و تربیت و اهداف دانشگاه بسیار خوب عمل نمودند و با انسجام و همدلی و هم زبانی در سال گذشته موفقیت های چشمگیری در بین دانشگاه های پیام نور سراسر کشور کسب نمودند . و این همدلی و همکاری بین مسئولین و مدیران باعث شد در حوزه های فرهنگی دانشجویی، آموزش  ، تربیت بدنی  و سایر حوزه ها موفق به کسب رتبه های برتردر میان سایر دانشگاه های پیام نور کشور شویم . ایشان در ادامه خاطر نشان کرد : در سال جدید سال" اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل "امیدواریم بتوانیم در مقابل فشارهای اقتصادی کشور ها مقاوم باشیم وکشوری که اقتصادش توسعه یافته است باید در مقابل سایر قدرتها فشار پذیر نباشد و مقاوم باشد و این امر با تکیه بر علم و دانش ممکن می گردد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید صفی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه  ضمن تبریک اعیاد شعبان و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار نمود : داشتن برنامه جامع و هدفمند از جمله وظایف اساتید می باشد و وظیفه استاد روشنگری و هدایت دانشجویان به سمت نور می باشد . ایشان در ادامه به تشکیل دوره های آموزشی یاران بقیه الله و دوره مهدویت اشاره نمود.

   دکترعلیرضا آبرود معاون دانشگاه پیام نور استان با تبریک اعیاد شعبان وسالروز آزاد سازی خرمشهر بیان نمود : با توجه به پیگیریها و مذاکرات انجام شده در خصوص تبدیل وضعیت  کارکنان دانشگاه ، و قول مساعد سازمان مرکزی ،  اقدامات اولیه و دعوت به مصاحبه کارکنان پیمانی مشروط و قراردادی در سال جاری انجام می پذیرد. ایشان همچنین به تهیه بانک اطلاعاتی اساتید مدعو تا پایان تیر ماه سال جاری اشاره نمود و افزود : با اقدامات  و برنامه ریزی در خصوص ساماندهی اساتید مدعو در سال گذشته موفق به کاهش هزینه ها به میزان 23 درصد در این خصوص انجام پذیرفت .

سپس مدیران ستاد استان به ارائه گزارش و دستورالعمل های جدید سازمان پرداختند . و در ادامه پس از بحث و تبادل نظرمیان سرپرست و معاون ، رؤسای مراکز و واحدها و مدیران ستاد دستوراتی درخصوص کاهش هزینه های جاری و مصرف بهینه و همچنین دستورالعمل امتحانات پایان ترم تصویب و ابلاغ گردید
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر