دیدار ریاست دانشگاه پیام نور استان با مسؤلین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری

دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در خصوص چگونگی استفاده از بند ز تبصره 90 قانون بودجه سال 97 با دکتر وفایی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،  در این دیدار دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با اشاره  به نقش مهم و تأثیر گذار سازمان مدیریت و برنامه ریزی در توسعه کشور گفت : امروزه مراکز دانشگاهی به خصوص دانشگاه پیام نور  به حمایت مالی و تخصیص منابعی از اعتبارات و بخش توازن منطقه ای نیاز مبرم دارد.

ایشان بخش مهمی از توسعه کیفی آموزش و نیرو های متخصص در دانشگاه را مشروط به تأمین منابع مالی کافی برشمرد و افزود : برای اینکه بتوانیم مراکز آموزشی و  دانشگاه ها را  پویا و فعال  کنیم بدون  همراهی  و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این امر  میسر نخواهد شد.

در ادامه این نشست دکتر وفایی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام علاقه مندی خواهان توسعه کیفی دانشگاه ها ، به خصوص دانشگاه پیام نور استان شد و قول مساعدی در خصوص پیگیری و کمک بخشی از اعتبارات ملی و استانی به دانشگاه پیام نور استان را داد.

لازم به ذکر است در این جلسه گزارشی از پروژه ها ی عمرانی و بخش های مورد نیاز و تأمین مالی به صورت مکتوب به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه گردیدو در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد.  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر