<br />

دیدار سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان فارسان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با حجت الاسلام دکتر جمالی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه  شهرستان فارسان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر آبرود ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام دکتر جمالی زاده به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت  های علمی دانشگاه پیام نور استان در حوزه های فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی پرداخت . وی اظهار کرد : دانشگاه پیام نور همواره در حوزه فرهنگ تأثیر بسزایی داشته که اثرات آن مشهود است ، ایشان خاطر نشان کرد این آمادگی را داریم که از ظرفیت های دانشگاه برای پیش برد رسالت های فرهنگی و ارزشی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور می باشدگفت: با آماده سازی زیرساخت ها زمینه ساز توسعه و گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی در پیام نور استان افزایش می یابد.

وی افزود : دانشگاه پیام نور استان جزو دانشگاه های برتر می باشد و این افتخار مرهون تلاش های بی شائبه ، دلسوزانه و از روی اخلاص تمامی همکاران پرتلاش و اعضای هیأت علمی می باشد.

در ادامه حجت اله الاسلام دکتر جمالی زاده امام جمعه محترم شهرستان فارسان و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور افزود : دانشگاه باید با تعامل با سایر بخش ها ی دولتی به نتیجه مطلوب ومورد انتظار جامعه برسد.

وی گفت: دانشجویان باید با حمایت و درایت مسؤلین دانشگاه در راه درست تربیت شوند تا فارغ التحصیلان خوب و فعال به جامعه عرضه کنند.

ایشان بیان کرد: تقویت بعد انقلابی ، اخلاقی و علمی جوانان از وظایف خطیر دانشگاهیان است و دانشگاه باید انسان متعهد و متخصص را تحویل جامعه دهد، وی دانشگاه را منبع علم ، و آگاهی و سعادت دنیا و آخرت دانست و تصریح کرد : بدون شک اگر در جامعه ای افراد تحصیل کرده بیشتر باشد بر روی جامعه تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

حجت اله الاسلام جمالی زاده در ادامه یکی از مشکلات بزرگ کشور را عدم توانایی دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی برای ورود به بازار کار دانست و گفت : مسؤلان  دانشگاه باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند و دانشجویان را برای ورود به بازار کار در آینده آماده کنند.

در پایان این دیدار دکتر  علیرضا آبرود با اهدای لوح سپاس و هدایا از خدمات ارزشمند حجت اله الاسلام  دکتر جمالی زاده تقدیر و تشکر کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر