نشست عمومی کارکنان ستاد استان به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، به مناسبت روز کارمند و هفته دولت نشست عمومی مدیران و کارکنان ستاد استان در محل سالن جلسات این ستاد برگزار گردید.

دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان ضمن عرض سلام و تبریک هفته دولت و روز کارمند بیان نمود : دولت یک ضرورت اجتناب ناپذیر می باشد و باید برخاسته از بطن مردم ، کار آمد و به فکر مردم باشد. ایشان با اشاره به اینکه ، دانشگاه پیام نور به عنوان عضوی از خانواده دولت و ملت می باشد خاطر نشان کرد : در این هفته دانشگاه با ارائه گزارش عملکرد حوزه های مختلف ، از موفقیتها، دستاوردهای دانشگاه و کسب رتبه های برتر در میان سایر دانشگاه های پیام نور کشور و بیان برنامه های آتی اقدام نماید. همچنین ایشان با بیان اینکه یکی از مهمترین خصایص کارمند داشتن نظم در انجام کاربه صورت دقیق و منظم می باشد . افزود : به روز بودن اطلاعات و داشتن وجدان کاری از دیگر خصایص یک کارمند شاخص می باشد.

در ادامه دکتر علیرضا آبرود معاون دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک روز کارمند و هفته دولت بیان نمود : انگیزه و نتیجه آن که منتج به رفتار میشود مهمترین و تنها عامل توسعه یک سیستم از منظر کارمندان میباشد که در این راستا مدیران عالی با در نظر داشتن این موضوع باید در تلاش برای حفظ و ارتفاء آن درابعاد مختلف مادی و معنوی باشند. نقش رضایتمندی دانشجو در این خصوص میتواند شاخص مناسبی برای توسعه دانشگاه و کارمند باشد.

سپس هر کدام از کارکنان به بیان مشکلات و دغدغه های کاری محیطی و شغلی خود پرداختند و در پایان به مناسبت روز کارمند با نوزیع شیرینی و اهداء شاخه گل از کارکنان دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر