برگزاری جشن ولادت حضرت علی (ع) و روز زمین پاک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع) و روز زمین پاک  ویژه برنامه ای در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد توسط کانون نغمه سبز محیط زیست و انجمن علمی دانشجویی کشاورزی دانشگاه بر گزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر صفی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز زمین پاک بیان نمود : حضرت علی (ع) شخصی بود که دارای فضائل اخلاقی و خصوصیات بارز یک انسان کامل بود . ایشان در ادامه با ذکر یک حدیث به بیان فضائل حضرت علی (ع) به عنوان یک انسان نمونه ویک انسان کاملی که برگرفته از خصوصیات خوب سایر پیامبران بود اشاره نمود .

پس از پایان سخنرانی حاج آقاصفی و نمایش پاورپوینت روز پدر آقای گرجی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت این روز خجسته و روز پدر ایرادسخن نمود و در ادامه جوایز ویژه دهه فجر را به فعالان دانشجویی اهدا نمودند.

در ادامه  سر کار خانم مهندس ترنج رئیس اداره آموزش و مشارکت مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در زمینه روز زمین پاک و مشکلات محیط زیستی به سخنرانی پرداخته و دغدغه های محیط زیستی را بیان نمودند. وی در ادامه  با ابراز خوشحالی از فعال شدن دوباره کانون نغمه سبز در دانشگاه پیام نور. در مورد آلودگی های سبزیجات و خوراکی ها  مواردی را بیان نمود./.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر