برگزاری جلسه ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری

جلسه ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور استان با حضور اعضاء برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ، جلسه ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید با حضور ریاست، معاون، رؤسای مراکز و واحد ها و مدیران ستادی  باهدف هماهنگی، برنامه‌ریزی و بحث و تبادل‌نظر پیرامون ارائه راهکارهایی جهت اجراشدن بهتر فرایند ثبت‌نام، در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی در دفتر ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این نشست دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه پیام نور  استان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته جهت برنامه‌ریزی ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید اظهار کرد : هدف از برگزاری این نشست آن است که  با برنامه‌ریزی های دقیق و کاربردی  بتوان نیاز های اولیه دانشجویان را جهت ثبت نام در کمترین زمان ممکن بر طرف نمود  تا بتوان سال تحصیلی جدید را با بهترین کیفیت و بیشترین جذب دانشجو آغاز کرد.

ایشان با بیان اینکه  هدف و رسالت دانشگاه جذب حداکثری دانشجو می باشد افزود: تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری برنامه های ستاد استقبال دانشجویان ورودی جدید با هدف خدمت رسانی بیشتر قطعا موجب رضایت بیشتر دانشجویان و والدین آنها در زمان ثبت نام خواهد بود.

دکتر آبرود با اشاره به مثبت ارزیابی کردن  سامانه سمپا گفت : متقاضیان تدریس در دانشگاه با ثبت نام در این سیستم و دریافت کد رهگیری به مصاحبه علمی دعوت میشوند و توسط هیأت محترم جذب درخواست آن ها مورد برسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در پایان نشست حاضرین ضمن بحث و تبادل‌نظر، مواردی را جهت اجرایی شدن ازجمله فضاسازی محیط ثبت‌نام، اطلاع‌رسانی به دانشجویان ورودی جدید در خصوص نحوه ثبت‌نام، تهیه بروشور با محوریت معرفی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با کارکنان و بخش‌های مختلف دانشگاه، برپایی غرفه‌هایی جهت معرفی کانون‌ها، تشکلات و انجمن‌های دانشجویی توسط نیروهای فعال دانشجویان، پیش‌بینی اموراتی جهت رفاهیات بیشتر والدین دانشجویان، برگزاری جلسات توجیهی با حضور ریاست و معاونین دانشگاه ،  برپایی میز خدمت ،  استفاده از ظرفیت اساتید مشاور  ، دعوت از مسؤلین  استانی فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور  و ..... را به تصویب رساندند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر