پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور به مناسبت روز خبرنگار

دکتر علیرضا آبرود در پیامی روز خبرنگار، روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ، در پیام تبریک دکتر آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور  آمده است : خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه‌اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در بطن جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر ملتی، مرهون تلاش شبانه‌روزی ایشان است. روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند.حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون نقش بسزایی در سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهد نمود. در دنیای امروز ،خبرنگاران نقش بسیار مهم و تعیین‌ کننده ‌ای به عنوان رابط بین سازمانها ، مسئولین ومردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌کنند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم، روز خبرنگاران را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر تمامی رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری کشور علی الخصوص استان کردستان، تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این دیده بانان اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستاریم .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر