<br />



دانشجویان امروز ، مدیران و کارشناسان آینده هستند

کارگاه هم اندیشی مدیران و کارشناسان فرهنگی در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارشناسان فرهنگی افزود : فعالیت های فرهنگی ظرفیت بزرگی برای توانمند سازی اجتماعی و افزایش نشاط دانشجویان در مسیر پیشرفت علمی و فرهنگی در جامعه است . وی با بیان اینکه نگاه ما به فرهنگ نباید سلیقه ای باشد گفت : فعالیت علمی فرهنگی اقیانوسی آرام ولی با عمق بی نهایت است که طراوت بخش جامعه بویژه دانشگاست.

ایشان از دانشجویان خواست که با حضور مؤثر خود در برنامه های فرهنگی ، محیطی با طراوت در دانشگاه رقم بزنند چرا که دانشجویان امروز ، مدیران و کارشناسان آینده ما هستند و جامعه ما نیازمند فارغ التحصیلانی متعهد و متخصص در مسیر توسعه فرهنگ است.

دکتر آبرود بیان داشت : شرکت در انتخابات نه تنها یک وظیفه اجتماعی و ملی است ، بلکه یک وظیفه شرعی است و حضور پرشور مردم بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد افزود.

در ادامه آقای ایزدی مدیر فرهنگی استان ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) گفت : قرآن به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص) و کتاب هدایت است که هرگز خاموش نخواهد شد . وی ضمن تشکر از دبیران کانون های قرآن و عترت بیان داشت : دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با داشتن 57 انجمن فعال علمی  دانشجویی نقش مؤثری در جشنواره حرکت داشته است.

در ادامه برنامه ، کارگاه آموزشی ویژه دبیران انجمن های علمی دانشجویی با موضوع مستند سازی در جشنواره حرکت برگزار گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر