<br />


دوره های آموزشی کوتاه مدت هک و امنیت شبکه در استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری، دوره آموزشی کوتاه مدت هک و امنیت شبکه های وایرلس در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار گردید.

    دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوردر خصوص برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت بیان نمود: دانشگاه پیام نور دارای پتانسیل نرم افزاری، سخت افزاری و کارشناسان توانمند در زمینه اجرای برنامه های آموزشی می باشد. ایشان برگزاری این دوره را یکی از راه های درآمد زایی دانشگاه دانست و افزود: یکی از مؤلفـه های دانشگاه،  برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت  در راستای ارتقـاء سطح علمی و کیفی تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد که با استفاده از ظرفیت ها و امکانات مراکز و واحد های دانشگاهی این مهم می تواند میسر شود.

    گفته می شود دوره هک و امنیت شبکه های وایرلس به مدت 15 ساعت با شرکت 50 نفر در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار می گرددو در پایان گواهی شرکت در دوره با تأیید ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارائه می گردد. 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر