جذب نخبگان ورزشی استان برای تحصیل در دانشگاه پیام نور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان ، مدیر آموزش دانشگاه استان و مدیر تربیت بدنی ، با عبدالرحمن قاسمی مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار دکتر آبرود ضمن معرفی دستاوردهای دانشگاه پیام نور در حوزه های مختلف و با تاکید بر توانمندی های دانشگاه  در راستای همکاری های متقابل و مشترک بین دو نهاد آموزشی و ورزشی گفت : تمامی نهاد ها و  سازمان های آموزشی استان می توانند از ظریفت های آموزشی و علمی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری بهره مند گردند.

ایشان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور در حال خدمت رسانی  است اظهار کرد : رسالت دانشگاه پیام نور و اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دستگاه های فرهنگ ساز از یکدیگر جدا نیست.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در راستای ارج نهادن و حمایت از قهرمانان ورزشی استان در سطح ملی و بین المللی شرایط و تسهیلات ویژه ای را برای ادامه تحصیل ورزشکاران در نظرگرفته است

در ادامه عبدالرحمن قاسمی مدیر کل ورزش وجوانان استان اظهار کرد : همکاری بین این دو نهاد می تواند توسعه آموزشی ، ورزشی و  علمی را بیش از پیش تسریع و تسهیل کند که در این میان تقویت و همکاری های  متقابل از اولویت های اولیه خواهد بود.

گفتنی است اجرای برنامه های مشترک آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و برنامه ریزی در خصوص استعداد یابی ورزشکاران نخبه و ایجاد بستر مناسب جهت حمایت از نخبگان ورزشی و تسهیل  شرایط ادامه تحصیل ورزشکاران  از مواردی بود که در این دیدار بر آن تاکید شده است.  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر