<br />

پیام سرپرست دانشگاه پیام نور استان به مناسبت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

دکتر علیرضا آبرود به مناسبت  13آبان سالروز استکبار جهانی پیامی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در پیام دکتر آبرود آمده است :

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است ، این روز معیاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه ی دانش آموزانی که در سراسر جهان  در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم برچیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه های عزت و آزادگی است.

13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد چراکه دانشجویان متعهد و انقلابی  ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز ، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت شکست ناپذیری  این طاغوت زمان را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه های بین اللملی طنین انداز نمایند.

دانشگاهیان پیام نور استان با گرامی داشت یاد همه شهدای والا مقام انقلاب اسلامی ، همگام با اقشار مختلف مردم قدر شناس ایران ، در مراسم راهپیمایی روز  ملی مبارزه با استکبار ،حضور فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می نمایند.

اینجانب این روز مبارک را به همه ی دانش آموزان و دانشجویان گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان پیشرفت و سر بلندی  را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویزه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر